Pravidla projektu

Za pokladem je oficiálním projektem Spolku Jokes&Games, Šumperk.

1. Projekt je uskutečňován v několika kolech za rok ( z pravidla v období: březen, duben, květen, červen, září).

2. Úkolem projektu je pomocí mapy, jež je dostupná na internetu, najít jednu z 20 schovaných truhliček po Šumperku. K najití místa pomáhají významné budovy, jež jsou zaznačeny do mapy.

3. Účastník má právo si z místa odnést POUZE jeden QR KÓD (na spodní straně truhličky)! Ostatní lístky jsou potřeba zanechat netknuté na místě pro ostatní účastníky.

4. Truhličky dle ustanovení stanov Spolku Jokes&Games, Šumperk podléhají vlastnictví spolku a tudíž jakákoliv manipulace, poškození či ukradení truhličky je bráno jako poškození či odcizení cizí věci. Každá truhlička obsahuje čip, jenž ji monitoruje. Pokud je truhlička poškozena či ukradena, má spolek právo požadovat po „pachateli“ finanční náhradu.

5. Účastníkům je povoleno navštěvovat více truhliček a shromažďovat u sebe více QR kódů, ne však ze stejného místa.

6. Dle počtu zesbíraných QR kódů má účastník právo na odměnu a to dle rozpisu:

1 unikátní qr kód: MALÁ CENA

2-4 unikátních qr kódů: BRONZOVÁ CENA

5-7 unikátních qr kódů: STŘÍBRNÁ CENA

8-9 unikátních qr kódů: ZLATÁ CENA

10 unikátních qr kódů: CENA HLEDAČE

7. QR kódy jsou vyměňovány vždy ve St 14.15-15.15 a v Pá 14.15-15.30 v sídle Spolku Jokes&Games (nám. Míru 20, Šumperk) a to nejpozději v den uzávěrky herního kola.

8. V rámci kola může organizátor vyhlásit doprovodné soutěže, jež se řídí zvláštními pravidly, s kterými jsou zájemci seznámeni na hlavní stránce webu.

9. Spolek Jokes&Games, Šumperk má právo kolo předčasně ukončit a to jak za zvláštních okolností nebo bez udání důvodu.

10. Pravidla soutěže jsou platná od 1. 4. 2017.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *